Bine v-am găsit la un nou articol!
Din momentul în care am început această aventură, cea de a scrie articole pe blogul nostru, ne-am setat ca obiectiv principal facem cunoscute către publicul larg cât mai multe informații despre domeniul nostru de activitate, dar și despre ce reprezentăm și ce putem oferi.
Despre aparatele GPS, cum funcționează, ce tip de sistem folosim și mai multe detalii tehnice, am elaborat o serie de articole pe care deja le-am publicat și pe care le puteți accesa aici. Deși este un domeniu de activitate conex multor altor domenii principale, iar aparatele GPS pot fi folosite în toate domeniile de activitate, informațiile nu sunt foarte multe. Așadar, vă mai pregătim articol și pe această temă.
De data aceasta, revenim cu un articol despre LocalizareAuto și ce reprezentăm noi. Mai exact, o să vă povestim puțin despre viziunea noastră asupra ceea ce reprezintă o companie în acest domeniu și ce considerăm necesar să putem oferi clienților noștri. Deși știm că vor exista persoane care vor spune „Așa e normal să se procedeze”, dorim să aducem explicații și persoanelor care vor spune „Nu există așa ceva!”.
Primul principiu după care ne ghidăm activitatea și pe care mizăm atunci când începem o nouă colaborare este: TRANSPARENȚA. Portofoliul nostru de clienți este unul variat, având atât clienți ce dețin doar o mașină, cât și clienți cu flote auto impresionante. Noi alegem mereu să tratăm clienții în același mod fără să facem nici o diferență. Așadar, dreptul fiecărui client este să știe toate beneficiile, dar și îndatoririle pe care le are înainte de a lua decizia de a colabora sau nu cu noi. Poate nu este cea mai benefică metodă dacă ar fi să întrebăm un specialist în vânzări, dar este cea mai bună metodă de a ne păstra clienții mulțumiți și să avem parte de colaborări de lungă durată.
Un alt aspect important pe care mizăm atunci când stabilim introducerea unor noi aparate GPS în oferta noastră sau a unor furnizori pentru diferite accesorii de care este nevoie, este: RAPORTUL CALITATE – PREȚ. Deși calitatea produselor noastre este bine cunoscută și garantată de cei de la TELTONIKA, despre care v-am scris deja un articol detaliat, nici o secundă nu ne-am gândit să alegem alți furnizori cu prețuri mai mici și calitate mai scăzută. În același timp, am ales să ducem prețurile aparatelor la minimum încă de la începutul pandemiei care a marcat anul 2020 pentru a putea facilita achiziția acestora de către clienți.
Un alt aspect de la care nu facem rabat niciodată este cel legat de probleme pe care clienții le au și soluționarea acestora. Nu ascundem faptul că mai există și probleme uneori, considerăm aberat să spunem că totul este perfect pentru că ar fi o minciună, dar și ele ne ajută să aflăm lucruri în plus despre aparatele noastre și să știm cum trebuie să acționăm pe viitor, dar și să aflăm lucruri noi despre clienții noștri cu care interacționăm mai mult și pe care ajungem să-i cunoaștem mai bine. Nu ne ascundem greșelile, ci alegem să învățăm din ele și să ne dezvoltăm. Așadar, avem implementat un sistem de suport eficient pentru clienți.
Acestea sunt o parte dintre aspectele pe care le considerăm cele mai importante și care ne definesc viziunea asupra ceea ce înseamnă servicii de calitate și respect pentru clienții noștri. Scopul acestui articol nu este acela de a ne lăuda, ci de a vă împărtăși o parte dintre principiile de la care nu ne-am dezis și care ne-au ajutat să ne menținem pe piață în toți acești ani de activitate.
Ce părere aveți? Avem dreptate?
Vă așteptăm să citiți și restul articolelor postate, dacă nu ați făcut-o deja, și să ne fiți alături în continuare.