Bine ați revenit pe blogul LocalizareAuto.ro!
Astăzi ne dorim să răspundem unei întrebări pe care o primim foarte des de la clienții noștri. Este un subiect pe care ne dorim să vă facem să îl înțelegeți pentru că la o primă vedere poate părea o ușoară neglijență în ceea ce privește solicitările pe care le primim.
- „Bună ziua!
- Bună ziua! Cu ce vă putem ajuta?
- Am o problemă cu GPS-ul meu.
- Pentru a putea soluționa această problemă, vă rugăm să deschideți un tichet de suport din contul dumneavoastră.
- Telefonic nu se poate?”
Așa decurg o parte dintre discuțiile cu clienții noștri, iar ultima întrebare este cea căreia dorim să îi oferim un răspuns și o lămurire. Deși pare greu de crezut, sistemul de tichete de suport pe care l-am implementat, este cea mai rapidă formă de soluționare a unor eventuale probleme pe care clienții le au.
Fiecare cont creat în sistemul nostru are secțiunea de „Asistență – Asistență tehnică și suport online”. Cu doar câteva click-uri se poate trimite orice fel de cerință pentru a fi soluționată. Fiecare mail ajunge la departamentul care se ocupă de problema respectivă. Timpul aproximativ de soluționare este de 1 oră, în funcție și de gravitatea problemei semnalate. Prin intermediul acestui sistem se pot cere informații suplimentare dacă este cazul și se pot oferi răspunsuri ample care să explice care a fost cauza problemei și cum a fost rezolvată. Acesta este disponibil NON STOP, fără nici o restricție.
Imaginați-vă cum ar fi să așteptați o oră la telefon în timp ce specialistii noștri identifică cauza problemei și reușesc să o rezolve sau dacă v-am suna de nenumarate ori pentru a vă cere informații suplimentare care să ne ajute la găsirea soluției. Ar fi total deranjant și lipsit de profesionalism!
În mail-ul trimis, clientul poate să explice eroarea depistată, contextul în care s-a întâmplat și să indice exact despre ce aparat este vorba. Toate aceste informații sunt necesare pentru a putea reduce timpul de așteptare și a găsi cel mai eficient mod de a rezolva problema.
Acest sistem de asistență prin tichete de suport ne permite să fim mult mai organizați și să putem păstra istoricul solicitărilor, astfel încât să putem acționa direct acolo unde este necesar, eliminând problemele posibile, care au fost deja tratate. Pentru a putea lucra la capacitate maximă și a ne pune toate resursele în slujba dumneavoastră, este nevoie să fim organizați, să nu existe confuzii și să avem toate informațiile necesare.
Așadar, atunci când un client are orice fel de problemă (ce ține de sistemul nostru sau de aparatul GPS pe care îl deține) este nevoie să deschidă un tichete de suport pentru ca specialiștii LocalizareAuto să poată soluționa problema în cel mai rapid mod și să îi poată oferi soluția și explicațiile necesare.
În speranța că am reușit să vă explicăm pe larg necesitatea și utilitatea sistemului de asistență și suport pe care îl folosim și pe care vă încurajăm să îl folosiți oricând este nevoie fără ezitări, vă mulțumim că ne-ați fost alături și de această dată și vă promitem să revenim și cu alte subiecte interesante!