Bine v-am regăsit la un nou articol!
Sperăm că ați petrecut sărbătorile în liniște și v-ați reîncărcat bateriile pentru un an nou imprevizibil.
De această dată ne dorim să aducem în discuție un subiect delicat, în special pentru firmele de transport: furtul de carburant.
Furtul de carburant este una dintre cele mai serioase probleme cu care se confruntă firmele de transport, cu flote auto mari. Nu ne dorim să catalogăm toți șoferii, dar există câțiva care nu sunt tocmai bine intenționați și comit astfel de ilegalități. Metodele prin care se poate sustrage carburantul sunt multiple, iar cei care doresc să facă acest lucru devin din ce în ce mai ingenioși. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care se alege dotarea camioanelor sau autoutilitarelor cu aparate GPS.
Așa cum este normal, oferim și noi o soluție în acest sens. Ceea ce considerăm a fi cel mai bun mod de monitorizare a nivelului de carburant este legarea la computerul de bord al mașinii. Acest lucru este posibil printr-o interfață CAN pe care o avem disponibilă separat, dar și integrată în anumite modele de aparate GPS.
De ce aceasta este cea mai bună variantă de a monitoriza consumul de carburant? Deoarece computerul de bord nu poate fi păcălit. Acesta înregistrează toate informațiile, iar aparatul GPS le transmite către sistem.
Cea mai des întâlnită întrebare, legată de acest subiect, este cea despre sondele litrometrice. De ce nu comercializăm sonde litrometrice? Nu recomandăm și nu comercializăm sonde litrometrice deoarece montarea acestora presupune găurirea rezervorului, iar calibrarea acestora este un proces ce poate fi eronat într-un mod rapid. De aceea considerăm că acest tip de accesorii nu ne ajută să oferim informații exacte și nu le este de ajutor clienților noștri.
Printre rapoartele disponibile se regăsesc o mulțime de rapoarte în baza informațiilor preluate din computerul de bord pentru a ușura munca celor care monitorizează acest aspect.
De asemenea, important de menționat este că datele preluate din computerul de bord nu se rezumă doar la cele legate de nivelul de carburant, ci se mai regăsesc și cele legate de: turația motorului, temperatura lichidului de răcire sau kilometrajul.
Acesta a fost articolul de azi, unul informativ care să vă răspundă curiozităților despre acest subiect. În aceeași notă, vom reveni cu un articol cu mărturisiri ale celor care dețin flote auto numeroase și s-au confruntat cu această problemă.
Rămâneți cu noi pentru articole săptămânale!