Bine ați revenit pe blogul nostru!
De această dată, nu vom mai discuta despre serviciile pe care le oferim sau despre aparatele GPS pe care le comercializăm. Subiectul pe care dorim să îl detaliem are totuși legătură cu felul în care ne desfășurăm activitatea.
Pentru mulți dintre noi este extrem de enervant momentul în care una dintre companiile, de serviciile căreia am beneficiat, ne solicită un feedback. De cele mai multe ori, acest lucru se întâmplă printr-un email sau telefonic. Știm că timpul fiecăruia dintre noi este prețios și trebuie valorificat la maximum, dar cele 5-7 minute folosite pentru a oferi răspuns unor întrebări pot reprezenta mai mult decât am putea crede pentru compania respectivă.
O să ne spuneți că majoritatea firmelor fac acest lucru doar ca o unealtă de marketing și că, în realitate, nu folosesc la nimic informațiile primite, iar timpul acordat de către clienți este irosit. Nu putem nega posibilitatea ca astfel de companii să existe, dar o considerăm o totală lipsă de profesionalism și interes față de clienți.
În acest articol am dori să explicăm de ce este important pentru noi, companie care oferă servicii atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, să primim recenzii din partea celor care au folosit sau folosesc în continuare serviciile noastre.
Cel mai important aspect este legat de faptul că fiecare client este diferit în felul său de a percepe lucrurile, iar acest lucru ne ajută să ne facem serviciile potrivite pentru cât mai multe tipuri de persoane. Diversitatea este una dintre principalele calități ale publicului nostru țintă.
Atunci când cineva vă cere o părere despre serviciile pe care le oferă, trebuie să știți că se așteaptă neapărat ca acestea să fie unele pozitive. Este important să ni se spună dacă facem lucrurile bine, dar nimeni nu este perfect. Așadar, părerile care scot în evidență greșelile pe care le facem sau aspectele care nu sunt tocmai puse la punct, sunt cele de care ne folosim cel mai mult.
De asemenea, folosim părerile pe care le primim ca pe o carte de vizită și o reconfirmare a ceea ce prezentăm prin oferta noastră. Dacă serviciile sunt de calitate și conforme cu ceea ce se promovează, clienții observă că nu există diferențe între ceea ce prezentăm la începutul colaborării și ceea ce oferim pe parcurs. Așadar, ne folosim de părerile oneste ale clienților noștri ca o garanție și certificare pentru cei interesați de a beneficia de astfel de servicii.
Un ultim aspect pe care dorim să-l lămurim legat de recenziile pe care majoritatea companiilor le solicită frecvent este teama de asumare pe care unii dintre clienți o au. De aici a venit și nevoia de a crea chestionare anonime, astfel încât cel care oferă o recenzie să fie total „protejat”. Atunci când sunt sub anonimat, oamenii tind să fie și mai sinceri și mai asumați, iar astfel firmele pot obține informații și mai utile.
Sperăm că am reușit să vă explicăm și să lămurim de ce se insistă atât de mult pe obținerea unei păreri din partea clienților și cât sunt importante acele 5-7 minute folosite pentru completarea unui chestionar.
La final, poate vă așteptați să vă rugăm să ne oferiți un feedback completând un chestionar, dar nu. De această dată, vă îndemnăm să fiți poate mai receptivi atunci când vine vorba despre astfel de cerințe din partea noastră sau a altor firme. Chiar dacă sună neobișnuit, voi sunteți cei care ne puteți ajuta să oferim servicii și mai calitative și profesionale.